Ha a kávéscsésze mesélni tudna

Lindicake

Lindicake

Keddi KávézóNa/ Csak a kávén járt az eszük

2017. szeptember 19. - Lindicake

Ezen a héten bemutatkozik a számomra legmókásabb kép a kiállítás képanyagából.

Az egész ott kezdődött amúgy, hogy a Kreatív Kávészünet dobozkáinak bontogatása közben a kezembe akadt egy egysoros gondolat. Nézegettem, félretettem, aztán úgy alakult, hogy nem ment ki a fejemből. Pedig tényleg csak egy sor volt az egész. Vagyis egy kérdés, hogy "vajon a Pilvaxban is mindenkinek csak a kávén járt az esze?"

Szóval jött a kérdés, így egymagában, én pedig másnap reggel már úgy ébredtem, hogy láttam magam előtt Petőfit, ahogy a szokásosnál korábban érkezik a Pilvaxba és amíg várja a többieket, iszik egy feketét és csendesen érleli magában a forradalmi gondolatokat.

Szóval jött a kérdés, én pedig igennel válaszoltam.

pilvax.jpg

Azóta pedig már egészen biztos vagyok benne, hogy a kávé a forradalom lelke.

A bejegyzés trackback címe:

https://lindicake.blog.hu/api/trackback/id/tr7712878830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása