Ha a kávéscsésze mesélni tudna

Lindicake

Lindicake

Amikor megállítottuk az időt.

2017. március 20. - Lindicake

Egy éve lesz lassan, hogy egy hűvös tavaszi reggelen arról ábrándoztam, milyen izgalmas volna pillanatfelvételt készíteni a benneteket mozgásban tartó gondolatokról, érzésekről és vágyakról. Ha csak egy rövid időre is, de szerettem volna megállítani az időt és elcsípni a pillanatot, amikor a számotokra fontos dolgokon gondolkodtok. Nem kíváncsiskodni szerettem volna, hanem közös alkotómunkára vágyam, amelynek során eszközt adhattok a kezembe, hogy képpé tehessem a gondolataitokat.

Így lett köztünk -köztetek és köztem-híd a kávézás élménye, amely lehetőséget adott rá, hogy egy percre megállítsuk a hétköznapok moraját és mesélhessetek. Útjára indult tehát a Kreatív Kávészünet, amelynek keretén belül szeptember első hetétől kezdve két hónapon át, hét pécsi kávézóban oszthattátok meg velem a személyes történeteiteket.

Mire véget ért az ősz, megközelítőleg száz üzenetet rejtettek a Kreatív Kávészünet dobozai. Száz különböző történetet, amelyek a pillanat öröméről, boldogságról, bánatról, sikerről, veszteségekről, tervekről és álmokról, azaz rólatok szóltak.

Olyan boldog voltam, hogy alig mertem kibontani a dobozokat. Aztán eljött a tél, amikor a fagyos éjszakákon a történeteiteket olvasva szárnyra kapott a fantáziám: képek, tárgyak, versek, illatok jártak és járnak azóta is a fejemben, amelyek végül fotókat inspiráltak.

Hűvös tavaszi reggel volt, amikor Kreatív Kávészünet gondolata született. Épp olyan, mint amilyen a mai hajnal is. Épp ezért úgy döntöttem, eljött az idő, hogy megosszam veletek a jó hírt: a Kreatív Kávészünet képeiből május 22-én kiállítás nyílik Pécsett.

 

Alig várom, hogy találkozzunk! <3

 

17351100_1281812871910527_1619050546_n-5.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lindicake.blog.hu/api/trackback/id/tr2112353897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása