Ha a kávéscsésze mesélni tudna

Lindicake

Lindicake

Költözésrulez

2016. október 25. - Lindicake

Költözik a Lindicake és ezzel egy egészen új fejezet veszi kezdetét. A helyzet komolyságához illő módon szerettem volna mindezt megünnepelni, így elsőként a kávészettem költöztettem be. 
A pakkomban a hófehér kotyogósom, az egyik kedvenc csészém és egy csomag málnás-csokoládés kávé lapult. Hosszú hónapok óta féltve őrizgettem ezeket a kincseket, várva a pillanatra, amikor végre lefő majd az első kávé az új otthonban.

Azt kell mondanom, megérte rá várni. Málnáskávé illata vegyült a fehér falak ragyogásához, és miközben én az üres lakásban terveztem a jövőt, egyszerre olyan érzésem támadt, mintha a kávéfőző duruzsolná ezeket a sorokat Fodor Ákostól.

"E fényes-boldog pusztaságban
nincs hazug szó: tisztaság van;
senki se kényszerít, senki se tiltja, hogy válassz,
itt te vagy a kérdés és csak te lehetsz a válasz!"

Egészen különleges pillanat volt ám. És ez még csak a kezdet.

A bejegyzés trackback címe:

https://lindicake.blog.hu/api/trackback/id/tr6411837885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása