Ha a kávéscsésze mesélni tudna

Lindicake

Lindicake

Keddi KávézóNa/ Mennyit számít

2017. július 18. - Lindicake

Amikor korábban a Kreatív Kávészünet képanyagát nézegettem, gyakran eszembe jutott, milyen nehéz lenne választani közülük. Mindenféle rózsaszín cukormáztól mentes igazság, hogy mind a tizenötöt egyformán szeretem. Érthető, hiszen az őket inspiráló történetekkel hónapokon át együtt léteztem, a kompozíciójukkal pedig hosszú éjszakákon át bíbelődtem. Mégis van köztük egy, ami igazán a szívemhez nőtt. Nem véletlenül.

Arra gondoltam, hogy az e heti KávézóNában azt is megmutatom nektek, melyik volt az.

idomulasa2.jpg

És tudjátok milyen történet inspirálta ezt a képet? Íme:

"Gondolkodtunk arról, hogy 89 évesen mennyinek tűnik majd egy év, ehhez képest mennyit számít most egy kapcsolatban."

Amikor elolvastam, minden vágyam az volt, hogy ezt a gondolatot képpé változtassam. Hogy miért? Mert ez a mindössze egy mondatos kis történet olyan szimbólumokat ébresztett fel bennem, amelyek sokat jelentenek nekem. Egy másodperc leforgása alatt megérintettek a benne szereplő szavak, így elérkezettnek láttam az időt, hogy kép formájában adjak nekik teret.

Ehhez kanalakra, kávésbögrékre, na meg egy jó adag hosszúkávéra volt szükségem. A fotón szereplő tizenkét kanál (amelyek közülük kettő kitüntetett szerepben munkálkodik a konyhámban) feladata az volt, hogy az idő múlását szemléltesse, az ehhez kapcsolódó boldogságot pedig az a két kávésbögre tükrözi, amelyek december óta kiemelt szerepet játszanak az életemben.

Idő, változás, jövő, perspektíva, célok és a közös heppiend. Nekem erről szólt ez a történet, amit végtelenül szeretek. 

Hello Keddi KávézóNa! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://lindicake.blog.hu/api/trackback/id/tr8912672367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása