Ha a kávéscsésze mesélni tudna

Lindicake

Lindicake

Vaníliás szedertorta

Az álomjó ősz jegyében

2017. szeptember 09. - Lindicake

Megalkottam életem tortáját. 

szedertorta2.jpg

Ez az egyik legjobb dolog, amit valaha sütöttem. De tényleg. Lássuk, mitől vált azzá:

  • Glutén-laktóz-és cukormentes
  • Nettó harminc perc elkészíteni
  • Csodálatosan pikáns, ahogy a sósmogyorós alaphoz hozzásimul benne a savanykás szeder és az édes vanília
  • Aranysárga, fehér és mélylila. Ettől a szinkombinációtól még a lélegzetem is eláll
  • Olyan szép, hogy legszívesebben egész nap ezt fotóztam volna
  • Elég nagy sikere lett <3

szedertorta.jpg

Mutatom is a receptet, aztán szóljatok ám, ha kipróbáltátok! 

szedertorta_recept.jpg

 

 

Hello ősz! Imádlak, de ezt már úgyis tudod <3

A bejegyzés trackback címe:

https://lindicake.blog.hu/api/trackback/id/tr3112818248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása